25/11/2011

working time!

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia! Chewah dah macam pembaca berita lak? Hahaha, boleh kerr? Perasan ke x? ngeh ngeh. Heyho! So harini saya mengisytiharkan bahawasanya Selasa saya bekerja! Yeay! Akhirnya dapat jugak kerja selepas kerja cikgu ganti tempoh hari... Alhamdulillah....semoga rezeki yang saya dapat ni dapat dijadikan pengalaman termanis dalam hidup..and thanks juga kepada rakan saya bekas roomate n classmate yang dapatkan job ni untuk saya....hehe..thanks Ina! 

Tapikan flat yang saya sewa tu scary jugakla, ntahla, belum cuba belum tahu kan, mungkin sebab luarannya yang buruk tapi xkotor..juz buruk gile je! Macam bangunan tunggu turn nak dirobohkan taw! HHAHAA, hamboi gelak besar ea! Hehe, sian la saya ni...tapi takpelah, ape tempat tu tak cukup strategik lagi ke ha? HHAHA. Siap ada LRT, bangunan kedai berderet bagai. Dekat dengan TS, dengan JJ. HAHA. Dengan my adik! Heee. Okela tu..lagipun rumah tu tak crowded sangat dah..huu...kalau tak macam sardin kot. -,-

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------




3 comments:

  1. ra~ keje kat mane ?
    tak tinggal dengan kak chik eh ?

    bila start keje ?
    tak story pon :(

    ReplyDelete