20/11/2011

INTERVIEW

Salam
Akhirnya setelah berapa lama ya goyang kaki di rumah, emm..dua minggu duduk rumah, akhirmya esok aku akan menghadiri satu temuduga secara terbuka di Cheras. Alhamdulillah, semoga rezeki berpihak pada aku esok! Insyaallah. Esok aku dan intan dan mak abah kene gerak pagi seawal mungkin. Mungkin pukul 6.30 ataupun 7. Hehe biasalah aku. Esok kene bangun pagi-pagi nampaknya. Ya Allah kejutkan lah aku pukul 5.30 untuk aku bersiap siap. Siap..hmm baju pun xpacking lagi ni. Haish..

Sebenarnya rancangan ni pun kebetulan je. 3 hari yang lepas member aku cakap ada tempat osong dekat company dia. Consultant dekat Ampang. Company tu baru buka, so memang nak pakai pekerja. Dia pulak kerja dekat Cheras. So, risik punya risik, dia nak pakai pekerja dekat Ampang. So esok aku pun nak kene interview dah, dia kata lagi cepat lagi bagus. Insyaallah kalau rezki berpihak pada aku.

Pasal rumah pulak, buat sementara waktu ni aku stay dengan adik aku dulu, dia tinggal dekat flat dekat dengan kolej dia, kat Cheras gak. Tapi dah cukup 7 orang..bilik 3 je. Hihi, redah je la. Asalkan kawan-kawan dia setuju aku oke je. Insyaallah sambil-sambil tu aku try la cari rumah sewa yang lain..tidur luar pun tak pelah dari tidur tepi jalan, tak gitu? Hehe.

Oke guys, now dah masuk Asar ni, nak solat dulu, sesapa yang dah masuk waktu kat tempat dia tu mohle kita berfardhu ain, besoo ganjarannya...xrugi pun tawww lagi dapat pahala adela kan kan. Jangan lewatkan solat, tak elok nanti ada ular hitam besar gigit dalam kubur nanti cmne. Haaaa..takleh nak lari dah. K k. Hehe, selamat bersolat rakan-rakan.

No comments:

Post a Comment