15/11/2011

assalamualaikum

Assalamualaikum

Hye, wassup all ^_^ huhu, waaa sebenarnya dah lama rindu nak berblogging and i missss my 1st blog so much! HAHA tula, nak delete xpakai otak lagi kan, pakai lutut kot. iskk. hmm xkpelah nak wat cmne kan? Benda dah lepas dah pun, n ada blog baru ni pun rasa terubat sikit kat blog lama..huhu, sedihnya xkdapat tunjuk kat anak cucu nanti. haha, takpe-takpe masih sempat lagi buat blog baru n warna-warna cinta dalam hidup untuk dikenang di hari tua kelak. hik! Insyaallah.. ^_^

Ape-ape pun sejak kebelakangan ni rasa sangat best-best la. Sebab xtaw la kenapa. Hehe. Banyak la jugak yang menarik untuk dikongsi bersama.
  1. dapat kerja cikgu ganti 1bulan 1minggu (Oktober 2011)
  2. dah habis kerja cikgu ganti, hehe
  3. i get my lost love back! <3 love u love u!
  4. dah berada dekat rumah setelah sekian lama duduk dengan kakak dekat bangi, hoho
  5. dapat lepaskan rindu dekat hamster2 saya ^_^v
  6. nak mulakan kerja sudah ^_^
Best kan?? Amin Alhamdulillah masih lagi bernafas di bumi ALLAH ni dan dikurniakan rezeki terhadap hambaMU ini! Amin ya robb~~ 

Sebenarnya dah lama jugak buat 2nd blog ni tapi sekarang baru stat menulis, bukan ape kalau penyakit M tu menguasai memang teruk sangat kan kite ni! :( Insyaallah xmo dah jadi mcm tu, sbb saya perlukan diary tersayang ni utk luahkan perasaan marah, happy, geram sedih, terharu n sebagainya lah. Dan dapat dijadikan kenangan terindah buat saya dan orang-orang di sekeliling saya! *sbnrnya nak mantapkan typing skill, lama tak practice ni :p

Oke, nanti saya upload lagi ya! tata adios! tenks for reading >.<


2 comments: