18/06/2012

Very proud to be daughter of Encik Mokhtar & Puan Normah!

ASSALAMUALAIKUM and good day peeps! =)

Abah n mak, dua orang insan yang paling ku sayang dalam duni ni, tiada galas ganti.. semoga dua insan ini dirahmatii..amin





Dalam gambar kat atas tuu, mereka yang melahirkan aku kedunia ni, yang memanjakan aku dari umur 1 hari sehingga saat ini. 


raudah sangat menghargai pengorbanan mak abah tu


Mereka yang setia menemani aku di tadika, mereka yang memberi semangat supaya angkat tangan laju2 dalam kelas jawab soalan cikgu..mereka yang menemani bila waktu rehat, mereka yang menyediakan bekal roti salut mentega dan gula dan air ribena dalam botol comel yang canggih waktu tu. 
raudah sangat merindui waktu itu..


mereka yang menemani waktu ambil report card walau banyak kaler merah2 -,- aku cakap takpelah mak, kan cantik corak2 tu, biru ade, merah ade, hitam pun ade. Hehe, kan mak & abah punya feveret kaler rainbow!


raudah sebenarnya sangat neves waktu tu..huhu


mak yang banyak menahan rasa, memendam rasa anak perempuan sulungnya degil tahap dewa. Ikut kepala hati lutut sendiri, xmahu terima teguran dan selalu dengar kata kawan. 
Mak, abah..raudah minx maap banyak2 dan sungguhh raudah bukan macam dulu anak yang tak matang, sekarang dan bila2 harap menjadi anak berguna pada mak & abah sayang.


Mak abah yang banyak berbelanja sewaktu ku membina ilmu di pengajian tinggi. Insyaallah raudah akan tunjukkan sesuatu yang membanggakan mak abah n family..

Dan sekarang aku dah kerja, berkerjaya. semoga impian mak abah terus berjaya dapat digapai olehku dan adik beradikku. semoga mak bah hidup tenang dan gembira besama kita bersama-sama mencapai impian mak n bah. AMIN AMIN YA ROBBAL ALAMIN.





sempena officialy hari ibu dan hari bapa yang teristimewa buat abah emak kandungku, ILOVEUSOMUCH, no one can replace u two!














No comments:

Post a Comment